onsdag 2 september 2009

Mijn vlaamse blogg.

Ik ga deze nieuwe blogg schrijven om nederlands te leren.

Ik ben Linnéa. Ik woon in Västerås met mijn vriend Bart en onze docther Heaven.
Heaven is geboren in december 2008.

Ze heeft een paar nachten heel hysterisch geweend zo hard dat ik dacht dat de buren de politie zouden bellen.

Zo vandaag zijn we naar de dokter geweest en de dokter heeft gezegt dat ze "drie dagen koorts" en een oorontsteking heeft.
Nu moet ze antibiotica nemen en gelukkig dronk ze het zonder probleem op.

Nu moet ik terug gaan koken.. Saaaaaaaaaaaaaaaaaaaai.

2 kommentarer:

  1. Je Nederlands is echt supergoed! Ben je aan het oefenen zodat je misschien als verpleegster in België kan werken als je beslist om terug naar hier te gaan wonen?

    SvaraRadera
  2. amai! ik vind jouw nederlands ook heel goed! jouw Nederlands is veel beter dan mijn Engels, dus nu geen Engels meer! Deze winter ga ik zelfs proberen om wat Zweeds te leren :)


    En wat heb je klaargemaakt? Was het lekker?

    SvaraRadera